. sorry

Jag ursäktar för den enormt dåliga uppdateringen, men jag har verkligen inte tid, lust eller ork att sitta vid datorn!!

Idag har jag solat ett par timmar. Efter att syrran hämtat mig på Terra kl halv tolv idag..

Råkade hamna på efterfest :) Men de va hur trevligt som helst.

Kubbet igår gick ju sådär, men de va trevligt. Och kvällen va toppen.. :)

Nu är de bara en hiiimla massa fix inför möhippa och bröllop som står på schemat resten av veckan, och förhoppningsvis massa mer sol :)

Så sorry att jag är lite off vänner, men min hjärna sprängs snart av alla tankar o förberedelser..

En sak är säker: Sjuuukt skönt att va hemma, men en sjuuuuk saknad till mina vänner i Norge!!!

Längar tills min Linn kommer till ön <3

Kameran är toppen, ska bara lära mig alla funktioner:)

God Natt!!
               ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0