. stockholm

Igår efter en dags flygande och mellanlandning kom ja till huvudstaden.. Mötte syster på centralen och vi åkte hem till Jenny och Pers lägenhet. Vi tog de lugnt och fixade till oss lite :)

Sen kom Lina Anna Birgitta Natalie och Tina och vi drack lite drinkar och hämtade Thai mat.. Mumms. Sen gick vi till Snapps. Och där va ju vakterna verkligen intresserade av lägg, INTE.. Han fråga vem som va yngst och pekade på Christine (haha), och hon pekade på mig. Då fråga han bara hur gammal jag va och jag svarade såklart 23, och vi fick gå in... Där va vi någon timme, sen gick vi hem, man va ju lite sliten...

Idag vakna ja klockan 6 och hade då sovit max 2 timmar, men lyckades efter måååånga försök somna igen..

Vi gick en sväng och kollade in lite affärer.. Sen käka vi pizza. Tyvärr utan bea :(

Och nu är vi hemma och min mage vill bara sprängas.. FY FAN VA JAG HAR ONT!!!


Ikväll lämnar Jenny stan och åker till Gotland, så ja o syrran ska leka sambo i storstan :)
Vi ska sen gå och kolla Lina och Johans nya lägenhet :) Trevligt!!

Tomt utan krullet, men vi ses snart :) Ta hand om Stavanga...

I natt blev ja tillsammans med Carl Philip.. De va en bra natt. Fast han är ju inte min dröm man, eller??
Fast såg just att han och Emma hänger igen ;)

Naj, nu ska jag dö i soffan och käka barnmat!!

Love
              ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0