.anka

"-Skönt o va singel, äntligen kan ja få pöka, ja har inte fått ett klokt pök på sju år, o när kulorna hänger ner till knäna, hur kul är de??"



Mohahhahahahahah...


Hon är ju så underhållande.. Bra att Svenska Hollywood Fruar är tillbaka.. Så man kan skratta!!!


Igår va de super söndag.. Himla va fulla vi va!!

Ja städade hela lägenheten igåt!! :) Duktiga jag!!

Sen kom Linn hem och May kom hit. Vi tog oss några Santa Maria färgigmix me Mojito, fyyy va dåligt av oss bartender... Men surt satan va de.. Smakade vodka (hade ingen rom) o sen ap surt igen.. Tillslut va man van me smaken:)

Drack tre drinkar hemma. Sen ringde vi taxi och gick ut och väntade,väntade,väntade.. Taxisnubben ringde, han fråga var vi var. Och vi tjaffsade om de hur länge som helst, eftersom vi båda hade rätt.. Efter 30 minuter kom vi fram till att han stod på rätt gata men i BERGEN!!! hahaha. Feeeel..

Vi kom tillslut ner till Nålöet. Drack 4 drinkar var på 20 minuter.. Sick... Sen gick vi till Backstage (där har vi inte varit förut) Träffade då Göteborgarn Oskar i kön, och de va sjukt kul på Backstage, drack kanske 7 Gold Spice/Cola.. Ja jäävlar va ja va dragen.. Vi gick till Hungry Kebab.. Som vanligt gör man bort sig så sjukt mkt där.. Vi åker hem o ja däckar!!

Idag va man laaaagom pigg, och ja fick mig en chock när de sprang runt en "främande" man i lägenheten när ja vaknade... Haha.. Så mkt minns ja.. Idioten dricker vodka till frukost, och jag vill bara spy :P

Sen tog man sig en tupplur och sen kastade ja på mig lite snyggare kläder (under tillsnyggningsprocessen ramlar de ut ett mynt ur min bh och får en tillbaka blick om att den fick ja av den svenske bartendern igår, fråga mig INTE varför!!

Tog mig till jobbet och smakade massa öl på öl kursen, sjukt INTE sugen på öl, men men..

Ja och May lånade Yhe Hangover o Ballong-huset filmen och åkte buss hem till henne o skratta så gott åt gårdagen. Leffe mötte upp oss o vi köpte burgare och gotta.. Sen gick vi hem o fettade oss.. Niice!!

Naj nu ska ja reparera levern o sova någon timme!!

Tack för igår Limpan och May ♥


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Vilken alkis du blir av att jobba i bar Lisfisen! ;D

Kom hem så kan jag avvänja dig med flädersaft!

2010-03-09 @ 23:47:01
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0