. hejpa

Gröt tre ggr om dan i två dar.  Inte särskillt gott, men inte så dumt heller.. Man får toppa me russin o banan då går de ner..

Mina onyttiga saker ja stoppat i mig under dessa dagar:
4-5 niggerballs igår.
Endel chips idag.en smirnof Ice, en öl en bayliskaffe....
En Icetee..


Hmm.. kanske va någe mer.. Faan o de va inte nyttiga saker de nej, men de som är hemskt att de brukar va värre...

Folkens, blir inge kalas den 12 juni har ja kommit fram till. Utan SIGA Cup (kubb) iställe, men de är inte fel de heller :)

Blir en annan dag eller rentav söndagen kanske.. Vi får se, ja återkommer när ja gjort om inbjudan ;)

Jobbade 4 till någonting idag. (Har förmodligen glömt stämpla ut oxå...)
Sen tog ja mig en öl me "Onsdag i annen" gänget, och fick nr av en kille som brukar hänga på Cardinal..
Han är inte helt fel han nej.
Säger som så, började me massa lappar, övergick i pappersflyg o slöt me servettrosor :) Kul..


Nej nu ska ja stänga av datorn o höra på alla fåglar, o somna förhoppningsvis..

I morrn ska vi till Bryne (Där Suzanne bor) och kolla in hennes hem och lammungar <3

Bjuder på en slumpad bild:


(Thommy, Dennis, Sofi, Jag och David för x antal år sedan i Brogaraget)

De va tider
                    ♥


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Om du ändå ska byta datum, varför söndag? Då kan du väl lika gärna ta veckan efter? Då kan ju jag vara med! :D

2010-05-14 @ 16:30:24
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0