. inget

Har fan inget att skriva.. Mer än att ja ser fram emot sommaren och att min chef är så jäfla kul på jobbet ikväll, men ja blev typ mordhotat om ja la ut videon ja spelat in på han ikväll!! Haha men fråga mig så får ni se den, för ja har den i mobilen... Han har nämligen köpt en sån där baouta i-telefongrej, fast en "hand"-data.. Den va väl lite föööör glansig för mig, men cool...

Naj godnatt, o vamt varsigo för ett sjuk okul inlägg...

Ps. Jag blev fri den 16 maj, då bliiir de party på norskt vis sörni! ds.


12 JUNI folkens... Jäääfla Zarah :'(

   ♥

                (somnade (tydligen) i fotöljen en kväll, o drog ner pannbandet för att lampan va så stark i ögona) haha

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Är väl inte mitt fel att du planerar in en fest när du vet att jag är borta =P

JÄÄÄFLA LOUISE! =P

2010-05-12 @ 15:27:52
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0