. kli

Ja nu kliar de i mina fingrar som  tusan...

Alla klänningar under 500:-

Och resterande av kläderna från H&M.. Hmm kanske ska ta en sväng på stan i morrn..............

Tack för alla gratulationer vänner <3 Ja har haft en lugn dag och bara tagit de lugnt och njutit av alla grattis :)


(Andra gången ja va inne på FB idag) De värmer :)


I Löööve Kläääder...  ....för mkt....















Vill bara köpa alla klänningarna och sova me alla.. Faan dom är så fiiin! Vilken gilla ni bäst??


Ska se om den sitter bra i morrn, för den är precis en sån vårjacka ja vill ha!!!


VILL HAA!!!


Sådana shorts är ja ute efter, men dom va slutsålda på nätet :/

Ja vi får se hur de går på stan i morrn... ;)

                                  ♥


Kommentarer
Postat av: theres

kan säga att de kliar i mina fingrar oxå! men jag har så dåligt samvete för alla pengar jag spenderat under maj, men när man ändå är igång är de kanske lika bra att sätta sprätt på lite till^^ för sommar kläder behövs ju alltid! ;D

2010-05-25 @ 12:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0