. nationaldagen

Igår firades dagen in hemma hos May och alla i hennes hus.. Ja o Jeanneth tag en fördrink på Cardinal, sen gick vi + Tina o käka lite pizza. Trevligt.

Sen åkte vi bussen till May(de regna!)

De va SJUUUUKT mkt folk i huset under kvällen, men mkt trevligt...

Ja o Linn tog taxi hem på morgonkvisten , ÅHHH de va INTE billigt (för 17 maj hade ju börjat då)

Sen idag vakna vi och gick ner till byn o kolla in rusståget (alla som tar studenten går klassvis i sina russbyxor o gör olika saker, typ lika brett som temana på studentvagnarna på gotland)

Kolla lite folk, o sen gick vi o mötte May o co på Newsman. Linn gick o jobba o vi andra kolla in torget :)
Sen gick ja, May o Mari o käka på Habourg. Gott..

Sen kom folktåget (alla organisationer osv..) MASSA FOLK. Vi kolla in slutet, sen gick vi till May o käka kaka (tårta på svenska).

Sen fick ja ta mig till jobbet, fast de tog emot..

Men de va jätte kul o jobba idag, alla va så trevliga o glada..

Killen ja skickade pappersflyg med(minns ni?) Ja han iaf va inne idag o kom o snacka me mig. O han mer eller mindre bjöd ut mig på en date :D hihi

Så bio o middag kanske de blir, bollen är väl ganska mkt i mina händer nu, eftersom de va han som kom me frågan!?

Iaf lite senare när han skulle gå så kom han och höll armen om mig o gav mig en puss på kinden. Sött. Inte sant? :)

Aja, han är hur som helst väldigt trevlig!

naj fan klockan är ju 6 på fucking morgonen nu, o jaaa säger:

God natt morgon
     ♥

 


(Bäää på Bryne hos Suzanne förra veckan!) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0