. nys

Ja sitter här och nyser och känner hur Linns baciller tar över min kropp.. Rackarns unge..

Nu ska ja nog gå ut och sätta mig i den underbara solen o bara gassa, innan man ska till jobbet kl 18.


Ska väl hinna käka någe sen innan jobbet me, så naj, dags att sminka sig om man ska hinna ut..

Kolla min lista på FB, o anmäl dig vid intresse :)




Bara så ni vet, så ska jag nog ha ett kalas den 12 Juni (tror ja de va) Så lägg de i kalländern nu :)


(haha, de är kul att slumpa fram bilder)

        Sol o spray leverpastey

                    ♥

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Men BUHU!!! Är på havet då! =(

2010-05-08 @ 23:25:24
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Jennie

Här får du en kommentar så du blir glad =) Vet du...??? inte många månader kvar till vm,måste börja träna snart så man lyckas få ner nån kubb!!

2010-05-11 @ 00:36:38
URL: http://jennie82.bloggpatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0