singel .

Japp då va man singel... i drygt en vecka iaf ...

Haha, nä ja skämtar. Linn har åkt till Gotland...

Hon verkar ha de underbart! :)

Har jobbat på quizen ikväll, 3,5 timmar. Men de va skönt, för ja har sååååå ont i mina axlar..

Nu sitter ja och väntar på att min hårfärg ska va färdig bakt, så jag kan duscha :)

Synnöve ska boka biljetter i morrn till Sex In The City, eller hon gjorde de nog vid 00.00 i natt, för de va ju försläpp tills den 4 JUNI :) Wihoo hoppas den är lika grym som ettan!


Annars har de inte hänt så mycket...

SKA SOVA I EN SÄNG I NATT, de kallar jag LYX!! :) De behöver nog min kropp..
Så Linn, nu går jag o bäddar ur din säng och våldgästar den :)

Shiit ja fyller snart år, hade nästan glömt de :)

Hade tänkt o slänga iväg ett mess till "date-killen" ikväll, men de blev inte så..
Får göra de i morrn, för på torsdag har ja ju faktiskt tid att göra någe :) Men de va nog då han skulle åka till Italien med jobbet.. jaja.. De är ju bättre att fråga än inte lixom :)
Slipper ja ha bollen i mina händer ett tag iaf :) Då ligger den hos han!

Nu ska ja lyssna ännu lite till på "The Funeral" med "Band of Horses"
Löööve..


Ibland tänker jag på en person som hjälpte och stöttade mig väldigt mkt förra året, och hur jävlig tiden va men hur han fick mig att le och hålla huvudet högt.. När vännskapen dras längre ifrån, så känns de faktiskt extra tungt.. Ska iaf bli skönt att va hemma i sommar, och kunna ta tillbaka förlorad tid.. Hur löjligt de än låter så är jag inte säker på att han vill de samma? Men de är inte svårare än att bara fråga! Och de kan inte bli mkt värre än ett " nej tack"! Men varför skulle han säga så? Vi hade de ju kul tillsammans, sant? Bara min fucked up hjärna som intalar mig om de värsta möjliga jämt.. För Christer, du är en vän jag inte vill mista i livet. TACK för att du fanns där!

Och tack ni andra underbara vänner som jag har, som ja ska lägga ALL min tid på i sommar.

              ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0