Yes .

Idag (läs fredag, min blogg ville inte uppdatera) damp de ner ett mail o mailboxen och så fick ja ett mess på den svenska telefonen att jag nu kunde komma och hämta min kamera.. Den hade anlänt till butiken.. Wiiiihoooo..

Så i morrn skulle syrran gå dit och fjäska lite och se om dom kunde lämna ut paketet med mig i telefonen.. Ja förstår ju om dom inte gör de, men de är ju bättre än att den ska skickas tillbaka eller ligga på deras lager och ta plats, kan ja tycka.. HOPPAS verkligen dom är snälla :D

Och med det så läängtar ja ännu lite mer hem, så ja kan få pilla lite på kameran :D

Men nu när man har fått sin Linn tillbaka så känns de lite märkligt att man om en vecka ska få leva utan henne :(
Men vi kommer ju ha en jätte fin sommar på Gotland och hitta på massa bus. Kan va bra me lite distansförhållande ett tag :) För va är de, 3 mil vi kommer bo från varandra ;) Eller om ja är vi mamma och pappa så blir de någon ynka kilomeeetaaaa :)

I morrn ska ja på mixt möhippa/svensexa.. Synnöve på jobbet ska gifta sig den 20 juni med sin Burce..
Så de ska bli skoj :) Aldrig fel me möhippa.. Återkommer om kvällen :)

Dags att sova några ynka timmar..

Sleep Tight
        ♥

Kommentarer
Postat av: Knut

Satser på at det blir mange fine bilder i sommer =)

2010-06-01 @ 18:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0