6 år .

Herregud. Idag är de den 27 nov. Och då tänker jag på hur foooooort tiden har gått..

För 6 år sedan träffade jag min första kärlek. Går inte att fatta att de va 6 år sedan.

Tänkt så mycket man varit med om på 6 år..

Nervositet, glädje, sorg. Ja allt om vart annat.


Varit i Uganda. Thailand två ggr. Bott i Norge över ett år..

De kändes väääldigt lite med resandet.. Skulle vilja resa en gång om året..


Ja ibland undrar man hur tiden bara kan springa ifrån en.

När man tänker på hur man rört sig i vänskapskretser, att de är lite sorligt att man glider ifrån varandra..
Finns så många vänner jag fått under dessa år, som man knappt pratar med. Och tänk så roliga minnen man har tillsammans. Man får helt enkelt leva på minnen ♥

Tänk så många nya vänner man fått på 6 år. Helt underbart..  Nya minnen.. ♥


Nu ska jag kolla in om Olle va bra igår, tvivlar inte en sekund. Fix You, lixom. Kan ju inte gå illa..
Förra veckan va han kassare än någonsin. The Rasmus va inget för han....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0