. insikt

Har kommit till insikt nu.. eller?

Jag känner mig mer säker nu än någonsin på vad jag vill..
Ska skramla mer pengar, sen ville jag ju va hemma i sommar, men vi får se.. Man vill ju vara på Gotland i sommar.

Men det hänger lite på hur våren ser ut..

Mitt största mål just nu: Spara pengar!!!!

Om jag lyckats spara så pass mycket som jag behöver och vill fram tills i sommar, så ska jag jobba på Gotland, och vara med mina nära och kära. Sen OM jag nu lyckats spara så mkt pengar, så reser jag.

Om jag så har planerat för mycket i mitt eget huvud och ingen annan kan eller vill åka med just när jag drar, så får de vara så helt enkelt, jag åker själv. För NU vill jag få lite fart på livet. Göra de som jag sagt så länge att jag ska göra.. RESA..

Jag är rastlös och ganska uttråkad. Att börja min resa har jag redan gjort, men att jag skulle fastna här va INTE meningen. Gillar Norge, och alla vänner man fått här. Och så kommer de bli vart jag än åker. Så de gäller att vara stark och försöka hålla sig till planen..

Sen hur länge jag reser, beror nog mycket på hur jag klarar att ignorera hemlängtan. För de är ju en bra bit längre bort än Norge man ska resa...

Lite panik, jag som tyckte Norge låg så långt bort.. Men de är ju vad jag vill så de är bara att göra..

Har till och med blivit lite sugen på att börja plugga.. KORS I TAKET!!




Saknar dig Morbror




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0