. bloggandet

Satt just och kollade igenom mina "gillade" inlägg på bloggkoll:en..

Där lägger jag inlägg som jag antingen vill läsa igen eftersom de kan vara recept eller liknande som jag fastnat för..
Eller så lägger jag alla inlägg som jag kommenterar där, för att sedan kunna gå tillbaka enkelt och kolla om någon svarat i sitt eget inlägg lixom..

Jag föredrar ju att man får svar tillbaka i sen egen blogg, eftersom de underlättar..
Men jag blir IRRITERAD när man ställer en fråga eller kommer med tips och man inte får något svar över huvud taget..

De kan reta gallfeber på mig. För har man en blogg som inte är skyddad, och man låter vem som helst läsa, då vet man att de kan komma frågor från vem som helst också..

De är en blogg som jag läser (jag läser ju bloggarna för att jag gillar deras skriv stil eller bilder eller filmförslag eller liknande) Och jag försöker vara bra på att kommentera när de är någe som jag funderar på eller vill hjälpa bloggaren med frågor som de kanske ställer i bloggen. Men som jag skulle säga. En blogg som jag läser och kommenterar ibland, där får man ingen som helst respons, och jag tycker de är sjuuukt tråkigt..


Så är de någe ni undrar över i min blogg eller vill ge mig svar på. Så tveka inte, för jag har min blogg och VET att vem som helst kan läsa den... Bring It On..


Här får ni en bild på Danne från när vi hade Flyers fest :D

Nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Carola

Haha gamla Danne från Romatiden :p

2010-10-18 @ 09:33:30
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0