en lördag .

Igår jobbade jag från 17-19 för Linn. (hon försov sig på morgonen och var tvungen att gå hem och göra sig fin för 50:års festen)


Sen blev de lite öl och drinkar på jobbet. Satt med ett trevligt gäng uppe. Eller han från Chile är ju mest bara jobbig. Men de andra va trevliga.


Sen gick jag ner och satt mig och pratade med världens bästa gäst. Han har varit alkolist men har varit nykter i 6 år nu. Han är himla trevlig och närmare sextio år..

Vi pratade nog i många timmar om mkt känsliga saker. Och de tre ämnena vi tog upp fick mig till och med att börja gråta. Jag sa saker till honom som jag nästan inte sagt till någon annan.. De är så jäkla skönt att få prata med någon som är så bra på att svara på frågor. Och efter vårat samtal var jag mkt säker på vad jag skulle göra med mitt liv som de är just nu, men sen ska man vara stark att göra de oxå..

Det är inte alltid lätt. Men jag ska göra ett försök iaf. De hade jag mått bra av och det vet jag..

Idag är jag bakis. Eller de är bättre nu, men fyy sjutton.. Lite små ångest efter Chevys visiten. Ja borde gått hem innan jag drack fler öl på Chevys x)

Nu ska jag nog ta och baka mig en äpplekaka.. Med nötter. Mumms..


Vill inte vill inte vill inte, men de är de bästa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0