. hej

Tjollahopp......

Jag och Linn skulle göra en massa idag...
Städa hela lägenheten (eftersom de är byggdamm precis över allt), storhandla eftersom kylen ekar...

Men jag orkar inte göra någonting.. Fan så lat jag är... Men all min kraft försvann när telefonen ringde i förmiddags... och gav mig tråkiga nyheter... Vill just nu att de ska bli jul så jag får komma hem...
Krama dig och få vara dig nära :'( Ge dig all min styrka så du orkar dig igenom de här me..

♥ J min store förebild och lekman med hela kroppen full av bus och kärlek.. Styrka till dig..


Måste livet vara så orättvist. Vill inte se mer lidande nu.. Faan..

Inte nu, inte i morgon, ALDRIG mer...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0