I'm in LOVE .

Volbeat jag säger då det VOLBEAT..
Orgasm för öronen... Och faktiskt lite för ögonen.. Jävla va charmiga :)

Minst 5 tjejer(?) kastade upp sina trosor på scenen.. haha..

Nej de va så bra de kunde (förutom ölen jag fick i skallen)..


Hatar att folk ska kasta ÖL.. Så jävla onödigt. "De hör till säger ni säkert då"
Men faan hur kul är de att bli först pissvåt sen helt kladdig??? (Bra mening där)

De förstör, endel måste ju till och med gå till toaletten för att dom har öl i ögonen och inte ser något..


Ett bra snack mellan mig och Linn på bakfyllan/fyllan innan Volbeat:

Jag: Undra om man får ta kort på konerten?
Linn: I halva baren får man det!

Haha.. INTE visa kort.. Och de roliga va att vi snackat om min sytemkamera 5 minuter innan.. Om jag vågade ha med den eller inte.. TUR FAN jag inte tog med den.. Då hade den varit ölinerad nu...

Nu ska ja käka äggvita, sen duscha och sen jobba.. Min cykel är punka på och de STÖR mig...

Bilder kommer, mobildåliga sådanna.. Men inte nu hinner inte..



Ha en fin söndagskväll..

Kommentarer
Postat av: theres

hade mer än mest velat vara med och se! jag är lite smått avundsjuk.... jag är grön av avund

men de går väl fler tåg får vi hoppas! lööööve<3

2010-10-25 @ 21:01:59
Postat av: theres

jag är inte alls avundsjuk.. jag är helt grön av avundbara;) hade mer än gärna vart med , men de kommer väl fler tåg hoppas jag! lööööve<3

2010-10-25 @ 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0