Inte alls .

Jag har inge problem med att hålla mig från att köpa kläder jag nej.....Inte alls..
Bild kommer..

Hittade ett par assköna jeans på Lindex för 120:- (70%) Jag ÄLSKAR rea!!!
Sen kostade massor av BH:ar bara 29:- och de FANNS i MIN storlek för en gång skull, så jag köpte tre, men ska lämna tillbaka en för den va inge skön..

Sen klänning och blus, 100:- styck på VeroModa..

Ja som sagt bild kommer..

Va på föreläsning i torsdags på Folken.. En man från Luksus Fällan va där (Norges Lyxfälla)
Och försökte printa in i våra ungdomliga huvuden att sparab pengar, och hur..

Intressant. Sen blev de några drinkar med Sussa och May på Cardinal, och sen tillbaka till Folken igen och drack lite öl. Sen gick vi tall Backstage.

Trevlig kväll..

Och igår på jobbet va man lite bakis, men de gick bra.. Idag vaknar jag med ont i halsen och huvudvärk.. INTE sjuk NU.... Så man försöker få tag i någn som kan jobba, men är de någon som svarar?? NEJ... Verkligen härligt att folk inte ens kan svara med ett "nej" iaf..

Jaja.. Blir o snörvla o hosta på gästerna.. Och se grinig ut eftersom jag har ont i skallen.. Jippi

Kommentarer
Postat av: theres

shoppa är kul ju!

2010-10-31 @ 00:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0