. money

Money money money, eller honey honey honey..

Te till folket... Och skatten är på kontot, niiice..




Alltså vad är de som händer... Ännu mer dåliga nyheter... De som jag va gladast av allt för just nu... De blev en kortvarig lycka. Tyvärr, tyvärr som fan!!!!!!!!!!!!!!! Jävla piss helvete.. :'( Jag som såg fram emot de så mkt.



I dag jobbar jag min 5:te dag och i morrn är jag ledig, ska bli skönt. Ska då ner och leta efter ett par VARMA VATTENTÄTA vinterskor.. Mina converse är fööööör kalla... Iaf när man går hem på nätterna i minusgrader..
Sen ska jag köpa "laga cykel kitt".. Jävla cykeln är punka på..

Sen på kvällen är de en föreläsning om studentekonomi eller liknande, på Folken, där mannen i Lyxofällan ska hålla föredrag. Så blir de pizza och utlottning av en ipad, va man nu har en sådan till?? :)
Kan bli intressant, man kanske får några SPARA PENGAR TIPPS!!!!


Nu ska jag hoppa ur pyamasen o på med kläderna...


Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0