. skön

Öhm glöm de jag skrev igår.. För jag gick till jobbet o drack lite kaffebailys och öl, och så kom Merete och vi gick på quiz på CP. Och där drack vi lite öl och ännu lite mer öl. Vann lite öl och drack ännu mer öl.. Sen fick jag träffa Linns "hurtbulle" igår :) Och sen gick vi till jobbet och drack ännu mer öl och jag sa att May fick jobba för mig, för hon ville de.. Och sen gick vi till Backstage och drack en öl.. Så jag va laaagom full.. ;)

Snacka om att jag däckade på världens snyggaste vis igår(morse kl 4).. Som jag även gjorde en gång hemma i sommras..

Jag kan säga att jag hatar att sova med smink. Men att även sova med kläderna är fan ännu värre.. Urk..
Linn fixade bildbevis. Och fan va snyggt.. Hon hade bara hört att jag blev jävligt tyst, så när hon gick för att kolla, så hade jag somnat i sängen (de va iaf i sängen ) :).. Hon släckte lyset o stängde min dörr :) Snäll så hon :)


Jag va lite trött..

Vaknade kl 9 när byggnissarna kom och borrade i betongen och är helt död.. Har druckit två liter cola, varit på burgerking och sen tröst-shoppat jeans, men som jag nu har på mig och inte vet om jag är helt nöjd med. Så jag får sitta och känna efter lite innan jag ska hoppa in i dushen.. Och sen vidare för lite öl.. Mmm va gott ;)

Och i morrn ska jag åka med Jeanneth till Egersund på Oktoberfestival ♥ Så en tredagars party helg.. De va på tiden :)
 
[Ännu utan FB, men de är hårt]


Antingen så går de bra eller så går de över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0