. fisbook

Är sjukt sugen på att fixa mig lite Facebook igen, är man beroende eller vad!?!?!

Har inte ens gått två dagar.. Suck..


Idag är jag då ledig och är så trött efter den tidiga väckingen i morse... Men samtidigt är jag sugen på att göra någe. Antingen gosa ner mig i soffan med täcket, en påse godis och en bra film eller serie. Eller så är jag sugen på att gå och dricka lite öl (utan att bli bakis till i morgon).. Men vi får se, för just nu tror jag inte att jag är så trevlig att umgås med. Mina ögon går i kors..

Men som jag sa till Linn, jag får gå och köpa tandpetare och häva ut i hela lägenheten och sen plocka upp dom igen. Bara för att ha något tråkigt att göra när man är ledig så att man sen längtar till att gå till jobbet :)
Då tyckte Linn jag skulle numrera dom innan och plocka dom i numer ordning..

Nej.. Äre någon av er som har lika tråkigt som jag eller?? Stackrs Linn får bara höra hur tråkigt jag har hela tiden, inte konstigt hon flyr ;)


Kyssar är bra för hjärtat!?

Ella inte!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0