. boring

Jag har haft en jätte bra dag i parken med härligt sällskap och KUBB :D
Och avnjutit min nya favorit läsk. Tack May jag är skyldig dig pengar förresten..

Villa- så sjukt god, men kan inte förklara vad den smakar!! Mumms

 

Fan vad jag vill ha KUBB vm nu... Förra året sa jag att jag inte skulle ut igen (!??) Men nu kan jag för mitt liv inte komma på varför.. Eller så va de regnet som gjorde en depp!

 

Så sjukt kul med kubb, iaf när vädret är fint.

 

 

Jag och May gick hem hit efter kubben och lagade pizza, sen kom Maria och vi såg Footloose :)

NU ÄR JAG SÅ HIMLA UTTRÅKAD SÅ DE FINNS INTE!

Jag avskyr när mitt internet är nere, så jag inte kan kolla serier..

 

BLÄÄÄ... Kanske ska orka lägga in bilder från vandringen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0