gårdagen .

Det var en jätte söt liten tjej som Synnöve och Bruce hade fått, vekligen underbar..

Vi var nere på H&M, men  fasiken vad jag blev besviken (IGEN) de va inte mycket att hänga i julgranen i den ny HM serien..

Sen va vi och myste med Selma i tre-fyra timmar :)

Sen mötte jag May coh vi gick och kollade i lite butiker.. Rååkade handla lite igår, men nu är de STOPP.. INGE MER KLÄDER LOUISE....


Allt var på rean så jag fick mycket för pengarna..

Sne gick vi till Cardinal, drack en öl. Gick förbi Checkpoint, sen till Irishman. Och sen Cardinal igen och sen alf och Verner, sen ringde Linn att hon var klar på jobb och jag gick med henne hem..

trevlig ledig dag!!


Nu skulle jag se BB, men sjääälvklart dog nätets hastighet.. SUCK.. 13 dagar tills jag får nytt, SERIÖST. Vafan har jag gjort som tagit allt nät?? Dåååligt skiiit...

Så jag får ta en tupplur, sen lyssna på musik och fixa tvätten och laga lite mat..



Trevlig helg mina läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0