käre gud .

Önskar och ber att jag får tillbaka pengar på den Norska skatten! Jag kommer bli så jävla besviken om jag får restskatt! Då börjar jag grina!! (Vi har ännu inte fått Norksa självangivlesen/deklarationen!!!!!?)
Man vet ju av erfarenhet att de inte är lätt att spara pengar en sommar på Gotland!!

Ska iaf vara glad att jag fick tillbaka pengar på den Svenska skatten.. (amen)


Jag har ca en månad kvar i Norge tills Gotland kallar, och man vill ju roa sig samtidigt som man vill spara..
MEN nu är de slut på massa "onödiga" utgifter så som gutta och onödiga "efterjobbetpils"


Ska spara till mitt gymkort som jag ska köpa BUMMS när jag landar på Gotland...


Har ni hört någon som älskar vår förut? Visst är de märkligt att man gillar sol och värme!?!?

Soldyrkaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0