kattungar .

I morse vid 5 tiden hör jag ett jäkla pipande utför mitt fönster, kollar ut och får se två blöta tussar utför..
Undrar vart mamman är, och håller koll på dom fram tills klockan 10, då kommer Linn hem. Men ingen kattmamma. Så vi beslutar att ta in dom så dom inte fryser ihjäl. Försöker mata dom med köttbullar, men de ville dom inte ha. Går till affären och köper mjölersättning. De gillade dom, dom va nog väldigt hungriga..

Så nu måste man ju mata dom var och varannan timme, första dagen löser sig då Linn och jag bara jobbar en timme tillsammans. Sen kan hon byta av mig..

Någon norrbagge som har tid att ta över snart? Vi vill ju ha dom kvar, för dom är sjukt söta, men vi får inte ha katt i lägenheten!! :/

Dom är ju så sjukt söta. Men inga namn har vi kommit på.. Två kattpojkar är de om vi sätt rätt.

Något namnförslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0