lite shopping .

Vinterjackan jag köpte för ett tag sedan för 300:- på en butik med skidkläder (Urban)
Rena rama kapet.. Varm och snygg :)


Mina apcoola USA reebok :)
Alla tycker inte det, men jag är inte den som bryr mig. Jag ÄLSKAR USA´s färger..
Hade ju USA's flagga i taket i flickrummet.. Inte för att jag står för allt som USA gör, men som sagt, blått rött och vitt är grymt snyggt tillsammans..


Köpte även brun/guldiga, eftersom de va bra pris och jag älskar Reebok skor. Såå sköna!


Billig Måndag jeans <3


Mina kängor som redan är på lagning efter en månad. Men sköna som dom är så ville jag ite lämna dom ifrån mig.
(eurosko)


Köpte tofflor till mina kusinbarn Elsie och Alma.
Sen födelsedagspressent till Moa, (som hon inte fått ännu) =(
Söta va? :)


Halva priset på Bikbok. Massa fina öronhängen och ett par brillor!
Köpte även en vit tröja och en döskallesjal.
Sjalen har jag redan sätt TVÅ till som hade på ett uteställe igår (vi va alltså tre).. Så är det med rea :)

Lite kommentarer på mina köp nu tack :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKIT Snygg jacka och BILLIG. Vilket kap du. Kram pådej

2011-04-10 @ 21:55:42
URL: http://jagbytertill.blogspot.com
Postat av: Sofi

Shopping freak :)

Jag måste oxå säga att jackan var riktigt snygg :)

2011-04-12 @ 17:36:55
Postat av: Linda O

5 av 5 toast på allt måste jag säga:)

2011-04-12 @ 22:58:38
Postat av: Theres

Håller med om usas fäger dö snyggt! Jag e oxå såld på de!:)

2011-04-14 @ 10:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0