OMG .

Minns ni, för snart två år sedan när vi kom till Norge så gick jag, jag, Linn och hennes Tante Åsa till Preikestolen (höga klippan/kanten)

(Preikestolen- Googlad)

 

Och jag dog nästan av den vandringen upp upp upp upp upp upp .. .. .. . ned ned ned ned ned ned...

Sa till mig själv och alla i min omgivning att detta GÖR jag INTE igen, för de va sjukt jobbigt. SJÄLVKLART en upplevelse med, helt kiknande utsikt.. Men jag var förkyld och hade (har ännu) dålig kondis..

 

MEN Linns päron och bröder är ju här, så jag har sagt JA till att gå med igen på LÖRDAG, inte så att jag hinner träna upp min otränade kropp, men de får gå.. Jag ser de som en utmaning för mitt psyke :P Haha

Så länge jag har gott fika med mig och har något att längta till (toppen) så kommer de gå fint. Hoppas på strålande väder..

 

Kommer vara mer död än levande på jobbet på kvällen ;)

 

 

Från min mobilkamera.. Kolla in utsikten :) Värt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0