. oxfilé

Idag vaknade jag och kastade in lite tvätt i maskinen! Åt frukost ute på trappan. Så jäkla varmt och skönt!
Gick in och bytte till korta shorts och ett linne, satt mig i solen en stund till. May ringer och vi går till en jätte fin plats vid vattnet och Rima är också med.

Tar en öl och bara njuter..

Sen går jag till Centrum igen och Stian och Linn hämtar mig!! Vi åker till Åsa och äter världens godaste mat..
Oxfilé och någon potatispaj (måste ha receptet Helene)

TUSEN TACK för mat Helene Tommy och Åsa. Och tusen tack för trevlig sällskap!!

Mys dag!

NU MÅSTE JAG SOVA!!! Vi ska ju till Preikestolen i morgon!! 09.30 kommer Stian och Linn och hämtar mig...
MÅÅSTE vara utvilad.. Den promenaden är inte att leka med.. Över 600 meter över havsytan..

Så önska mig lycka till!! Sitter nu här och rensar minneskortet till min kamera och laddar med vatten :)

Tvättar en maskin till med kläder så man kommer i fatt någon gång (hyresvärdarna är inte hemma, så man får passa på att tvätta mitt i natten) :)


Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon rider på den dära ridskolan som ligger innan lärbro. Vet inte vad den heter! :)Lycka till på promenaden :D

2011-04-23 @ 00:51:56
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0