tvätt .

Håller på att tvätta våran toamatta, hoppas den är klar snart!!

Måste tvätta lite kläder idag känner jag.

Och snart är de bara en månad kvar tills lägenheten inte är våran längre, så jag ska nog redan börja packa saker jag inte använder men vill ha hem..

Så man har någon koll på vad man har att bära sen. Phuu.

Och kanske skulle Linns mamma och pappa ta en eller hennes moster. Verkligen snällt..





Naj gå och göre något vettigt kanske!!

Vååååår :)

 

Dessa dagar är UNDERBARA! ♥

 

Varför får jag ont i hjärnan och hjärtat ibland? Jag hatar den känslan.. Huuu

Den känslan håller jag lååångt bort ett tag till!!


Kommentarer
Postat av: Theres

Fin Louise!<3

2011-04-21 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0