fy rackarns .

Jag är tillbaka, kul va?? :)

Mest ville jag komma in på min blogg ock SKRIIIIIIKA!! Eller bara skriva av mig...

Kommer in, kollar mina kommentarer, och blir bara lite mer förbannad..
Fyy faaan vad omogen du är!!! Skaffa ett liv.. Blev du biten i röven eller?




Nu har jag iaf bokat om min resa och all planering är i full gång..
Åker den 19:de med Theres ♥

Ska bli så himla underbart...
Jenny och Danne är i Phuket!
Johanna och Niklas också.

Sen är Sofie och Li på Bali
Och Lina och Emmy med mannarna kommer så småning om till Bali.

Sofi och Mirre ska till Vietnam i november
Lina och Johan till Thailand i december?



Någon mer som ska till Asien i höst? :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~<~~~~~~~~~<~~~~~~~~~<~~~~~~~@






Du säger att du inte är dig själv, men i själva verket handlar det om att komma till insikt med saker som betyder något.. Det handlar om att ta sig i kragen, räta på ryggen och växa till sig.. Falskhet är sjukt irriterande. Och just nu har jag ingen lust att prata med dig, men samtidigt höra om din syn på saken någonsin går att ändra. Det går liksom inte att både äta av kakan och samtidigt ha den kvar..

Kommentarer
Postat av: THERES

De kommer bli bäst hjärtat!<3

2011-09-02 @ 10:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0