Ahh .

Saknar min plattis och Hair Cut!! Mitt har ar ju forfarligt. Har ju toppat det tva ggr under resan. Men vill farga det.. Och vill inte gora det sjalv om jag skulle raka branna av det... Nu nar de antligen borjar fa langd..


Vill dock inte ha det uppklippt som alla thaiare envisats med att gora, ja ska klippa de rakt av nar jag kommer hem.. :)

Och kanske lugg igen..

Men kan inte bestamma om jag vill ha den ljusare nyansen jag har nu, eller morkare, at det roda hallet eller bara brunt....

Svaart!!!

Denna farg ar bara for snygg.. Hon med iof..

Lugg?

Eller en rodare ton??

Saknar Danne panne


Kommentarer
Postat av: Elin

Du passar verkligen jätte jätte bra i lugg. Markerar dina fina ögon så mycket:)

2012-01-15 @ 18:13:20
URL: http://Thestyleismine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0