. familjen vinterjacka

Nu har snon kommit hemma har jag klart och tydligt uppfattad pa FB!

Inte ar jag avis!

Men kan trosta er med att det ar ganska kallt har med annu! Sa jag fryser en del jag med!

Men de ska nog snart bli varmare!

Var tvungen an kopa ett par jeans idag(!!!) Fryser nastan rumpan av mig!

Det var i Cornelias favvo affar JayJay for 20 $ Rea och allt! ;)

 

Nu far jag sluta shoppa. Vet bara en sak ja MASTE kopa!

Ska bara vinna pa lotto! :

 

Sa himal dyrt med riktiga Ugg Boots! Men ska man ha Uggs sa ska man fan ha akta!! For dom ar for fula att ha annars!!

 

Men dessa tre varianter gillar jag bast!

 

Vad tycker ni om Uggs?


Kommentarer
Postat av: TELMA

Du ska vara glad att du slipper snön o denna kyla! För de är inte kul, längtar tillbaka till värmen sjuuukt mkt! Längtar tillbaka till vår vardag i thailand o malaysia! ta mig tillbaka! NU:)

2011-12-06 @ 15:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0