Heart with the hole .



Har nu varit med och tavlat om dessa fina smycken. Jag alskar dom, ser precis ut som ett hjarta jag fick nar jag doptes, men det var ju inge hal i..

Men man har ju under livets resa lyckats fa ett och annat hal i hjartat! Sa detta smycka var ju bara helt underbart fint!!

Att pengar gar till barncancerfonden ar ju annu battre.. Sa vinner jag inget blir det till att kopa ett direkt nar jag kommer hem!!!

Jag brukar aldrig vara med i bloggtavlingar, men en dag ar de val dags att borja!! Sa de blev idag!

Om ni vill kan ni ju ocksa tavla.. Ingen tvang, men varfor inte dom ar ju sa fina.. Inte driekt sa att jag vinner nagot pa om ni ar med eller inte som det nu kanske lat som, men alla borde aga ett av dessa fina smycken :)

http://blogg.se/silverhjartat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0