kom igen .

JAG VILL ATT MINA UGG SKA VARA KLARA I MORRN SA JAG KAN KOMMA OCH PROVA DOM!!! :)

Och forhoppningsvis ta med dom heeem :) Myys



Idag har vi atit smorgastarta som jag gjort, MUMMMMS!! Laura var overlycklig :)
Jag med, gud vad jag har langtat, de basta ar att de finns kvar sa vi kan ata de i morrn med ;)

Sen hade Sam gjort uuunderbar efteratt !! (Theres, samma som jag at hundra ggr i Trang typ! De ar national dessert har i Australien) Lucky Meee :) Yaam!! Pavlova ♥

Snacka om en lyxig torsdag!! :)


Nu ska jag ta min huvudverk och ga i sang.. Eller battre att lagga sig kanske :)


Tack for fina kommentarer.
God Jul och Gott Nytt ar pa er med Helene :)
Forstar ni ar glada att Linn kommer hem, det hade jag med varit om jag var hemma!♥

Kommentarer
Postat av: TELMA

Lucky you honey! Ät lite för mig med!!!

2011-12-15 @ 20:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0