to day .

Idag har vi varit och kollat lite mer i second hand butiker.. Varfor finns det inte sadanna bra hemma?? Massa fina och nya klader!!!

Shoppade en varjacka, en klanning, en varm bolero och en smyckeshangare! Nice


Nu ska jag se avsnitt fyra av The Vampire Diaries sesong 3...
Som for ovrigt ar den basta serien jag satt..

Jag rekomenderar alla som gillar Jacob, Edward och Bella att aven kolla in denna serie!
Det sags ju att hon stulit det mesta fran Vampire Diaries, och visst finns det likheter alltid!!

Sen ar det ju en och annan heting med ocksa ;)

Gor det ju inte samre direkt!! :)


Kommentarer
Postat av: TELMA

Din lilla Shopaholic!!;)



the breaking dawn va rätt bra, skrattade endel;P haha



2011-12-05 @ 12:48:18
Postat av: jennie

hur ska du få me alla grejer hem som du ska shoppa? du lär få hyra en båt för o frakta hem allt,haha

2011-12-05 @ 12:49:33
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-06 @ 03:20:17
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0