ugg 2 .

Gillade ni modellen eller fargen!! For fargen ar valfri..
Jag undrar mest om jag ska ha en med fjun pa utsidan eller en orginalmodell?? :)

Tusen tack for eran hjalp vanner.. Ni ar bra ni! Alla ni andra 96 som laser min blogg da?? Vad tycker ni?


Och Jennie, ALLA i Australien ager att par av dessa, de ar tydligen kallt inomhus!?! ;) Jag vill ha dom pa flyget hem sa mina fotter inte far en chock i Stockholm :)hehe

1.



2.





Dessa har under ar ju egentligen mina favvisar (ej pa rean) =(.. Men ska kolla lite till.. Har 3 dagar pa mig att valja innan kusins kupong gar ut!



Kommentarer
Postat av: linn

utan fjun helt klart!

2011-12-09 @ 16:06:03
Postat av: Anonym

Dom utan ludd. Mer klassiska:-) brun bra färg. Vill osså ha:-)

2011-12-10 @ 09:57:46
URL: http://Wisbyrinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0