en lista .

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en gris

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här vid datorn

Det sista du sa högt: God Natt

Det senaste någon sa till dig: Nu går jag och lägger mig, god natt!

Vad har du druckit idag: Te, vatten, cola, varm choklad

Vad var det senaste du åt: Pizza som jobbet bjöd på under mötet

Vad var det senaste du köpte: Mjölk

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Spöregn (Stavanger ju)

Godaste glassmaken: Polka

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Sover du tungt: Nja, beror lite på

Drömmer du mardrömmar: Jo tyvärr, men oftast när jag är sjuk!

Trivs du med ditt jobb: Jo då, nästan kul jämt. Underbara arbetskamrater

Favoritklädsel: Något jag känner mig snygg i, typ mina norgemjukisar! ♥

Favoritlåt just nu: Poison - Alice Cooper, kommer alltid vara mig varmt om hjärtat!

Vad gör dig glad just nu: Sigge, när min familj och vänner ringer, dricks, och min sambo

Vad ska du göra härnäst: Sova som en gris klockan är nu 05.28 jävla mig

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött av gruset som skaver i ögonen

Favoritgodis: typ allt.. inte med sprit i dock, de spottar jag ut direkt

Kläder just nu: Gina Jeans med brunt skinn på knäna, HM "tunika" med strass på axlarna.

Sommarplaner: Hoppas det blir Gotland så jag kan få mysa med mina nära och kära!

Hur många kuddar sover du med: Helst 5, men får nöja mig med två i Norge

Spelar du något instrument: Nej, den karriären bestod av två fiol lektioner.

Morgon eller nattmänniska: Båda delarna beroende på rytm

Vad är viktigast för dig: Familj och vänner

Är du kittlig: Beror på hur jag blir kittlad

Snarkar du: Kanske om jag är förkyld?

Stjärntecken: Tvilling, men nu tydligen oxe????????

Äckligaste insekten: Giftiga

Längtar du mest efter just nu: Gotland med allt vad de innebär och värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0