kli .

Jag lever!! Min hals gör förbannat ont bara. Och hostar jag känns de som om de är de sista jag ska göra. Ajjj
Och så har jag fått kli... i öronen...
Fy böjlan va de kliar.....

Men jobbade igår, och efter en stund kommer man igång.. Men igår va de stress och jag kirrade in lite över 650 pix i dricks, så va nice...

Länge sen man gick upp så här tidigt (halv tio) hahha! Nu ska jag ner och öppna stället :) (Halv tolv) Ja de finns faktiskt sjuka jäklar som kommer in o dricker öl då!

Linn och jag har fått liftkort av chefen (som han fått av Rignes)!! Så nu ska vi se om vi kan få ledigt och åka iväg och kosa oss.. YEEEES äntligen ska jag få åka skidor igen:)

Linn har blivit en jäkel på att blogga, snygga kläder hon drömmer om att köpa också!! Kolla in de här:

http://linnjacobsson.blogspot.com/


Have a niceig day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0