köpsug .

Mitt internet är så sjuuukt segt idag!! :(

Jag som är ledig och skulle kolla serier. Tur Kjell lånade mig en box med serien V. Så jag har något att göra nu!

För jag satt nämligen inne på H&M hemsida och ville ha en massa kläder.


Vi ska liksom ha loppis när jag kommer hem till Gotland, så VARFÖR ska jag köpa nya kläder nu?? Naj man är bra dum alltså!

Efter loppisen kan jag kanske unna mig något plagg, men då ska jag ha blivit av med bra många också!!


Denna underbara klänning 299:- och tycker båda färgerna var fina, men vilken tycker ni är finast??

 

En fin sommarväska 149:-

 


199:- för denna stilrena klänning, som dessutom passar perfekt med väskan :)

 

 

Och ett par mörkbruna gladiatorsandaler till de för 99:-

Men den här skönheten föll jag väldigt hårt för :) Passar också till skor och väska !

 

Hittade lite grejer jag vill ha på Add 9 i Visby också:

Sjukt snygga byxor. 400:- tror jag

 

Och detta halsband :) Så där lång kejda och snyggt

Och denna topp älskar jag.. Blir att ta med lite dricks till Sverige ifall jag skulle råka stöta på dessa grejer;)


Kommentarer
Postat av: jennie

ja röstar på den rosa klänningen =) hur går de egentligen me ditt köpberoende,hahaha

2011-02-18 @ 11:38:18
URL: http://jennie82.bloggplatsen.se
Postat av: stina

aha, du vill oxå ha den blå. Helt underbar ju :)

Om jag skulle valt så skulle jag välja blå, klär inte i rosa. Fast båda är fina.

Jag gillar oxå den där blå-beiga klänningen.

Om klänningarna finns kvar, så ska vi dejta. Vi måste ju faktiskt träffas snart, tycker jag.

Ska du hem nått till ön då?? Eller blir det till sommaren??

puss å kram

2011-02-18 @ 21:23:21
URL: http://jagbytertill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0