natchos .

Ja de får de bli till lunch idag! Mumms.


Alltså, jag får huvudvääääääääääääääärk!

WHAT TO DO!!!!?
Imorgon ska de fan vara bestämt.. Hem eller inte hem, Norge eller inte Norge?
Miljonär eller fattiglapp!!

Lutar mest åt att säga upp lägenheten, FÖR om INTE och jag skulle ångra mig sen, de blir inte kul..
Sitta och betala en lägenhet och inte bo där.. Naj..
Och så vidare och så vidare..


Linn får ta och ta med sig en större väska till Stian snart!! Hähä!
Eller så får jag gå med henne på lägenhetsjakt. Så hon kan få sig en mindre billigare lya..



Naj de ska inte va lätt naj! Vem har sagt att de ska vara lätt?

gemigettsommarjobbpågotland.nu

Helst 7-16 jobb. Eller fria helger iaf..
KOM IGEN NI ÄR MINST 50 STYCKEN SOM LÄSER, ge mig ett förslag var på vart jag kan söka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0