nu .

Läääängtar hem.. Pratade med S, M och sis igår och vi planerade en massa. Faan längtar!!



Idag vaknade jag efter någons timmes sömn på soffan, och idag är jag på så förbannat dåligt humör..
Så ARG som i Wasaknäcke om inte värre. Så jag ska göra mig en god frukost nu! Sen senare blir de korv i ugn :)

Gillar att laga mat, de är sjukt, JAG har börjat GILLA laga mat!! Hjälp blir nästan rädd för mig själv ;)
Har inget bättre för mig, kan vara därför!!


Men blir mindre glad av att diska. Fan de är de tråkigast som finns. Ibland rogivande, men mest bara skittråkigt..
Hatar att vi har så lite köksgrejer, vi fyller ju liksom inte en maskin, men måste sätta igång den ändå, för vi har inga knivar och skit.. Jag snackar om diska förhand nu alltså.. Diska disken i diskmaskinen är rena lyxen. Men känns så jävla onödigt när vi aldrig fyller den.. TÄNK om man hade en slav. eller jag menar husa. Man kunde bars skita i allt.. Väntar på mina miljoner!!



Fick se Sigge på skype igår, fyyy sjutton vilken goding. En snygg bebis dessutom. De har Lina och Johan gjort bra!! Han är så yttepytte liten och fin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0