se upp, eller inte .

När man är ute och springer kan man möta på lite av varje!

Svanar är bra stora, särskillt när dom står på stigen brevid en :)

Idag gick jag en sväng, men inte runt hela vattnet, utan skulle gå dit där fåglarna va och se om man kunde få ta bilder på dom med systemkameran, men dom låg i vattnet precis vid buskarna, så de gick inte. + att de blåste storm, så jag gick hemåt igen, och tog en annan väg. Ehm jag är bra på att virra bort mig alltså. Särskillt när man går och kollar på alla speciella hus som finns här, och självklart trampar jag i en grop och RAMLAR! Kunde liksom inte få tillbaka balansen, bena bara vek sig. De va bra PINSAMT. Undra hur många som fick sig ett skratt!!


Så här skulle mitt framtida hus kunna se ut!! Speciellt med massa vinklar och snickarglädje!
Men de ska absolut inte ligga så nära andra hus, jag ska ha gårdsyta :)

Kommentarer
Postat av: Anna B

Åååhh, norska hus är så underbara, man hittar 1000 skitcoola hur bara man är ute i villakvarter. Lovely!

2011-02-19 @ 18:42:06
Postat av: Louise

Jo jag älskar de :)

2011-02-20 @ 13:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0