Supa-sönda .

Igår efter jobbet gick jag till Meny och köpte räkor (frysna tyvärr) sen hem och lät dem tina.. Så kl 23.30 satt jag och Linn och käkade räkmacka med en öl till. Mysigt..

Vi skratta så mycket att vi nästan dog igår. Haha. Åt allt och inget (mest våra sjukt dåliga skämt) men också åt gamla minnen!! Underbart!! ♥


Nu ska jag steka som kyttfärsås, och sen jobba 15.30-20.00. Snakca slappt lördagspass, men de stör inte mig, ganska skönt att sluta tidigt! Sen kanske man stannar för en öl. MEN jag borde gå hem för jag är ännu sjuk. Hostan på morognen dödar mig nästan.. De gör sjukt ont i lungorna, men sen kommer halsen igång och man mår 100 ggr bättre..

Sen måste jag ju vila upp mig för SUPERSÖNDAGEN i morgon. Som även denna första söndag i månaden är samens dag (Mays dag alltså) Så vi ska hem till henne och äta älgstek, undra om jag ätit älg någon gång? Rådjur har jag ätit en gång i Stånga. Men älg kan jag aldrig minnas??

Ska bli supermysigt!! =) Längtar!!

Gjorde något test på Fb om hur mkt man varit online under 2010.. Jag fick svaret: 1041 timmar... Fyy faan.





Kommentarer
Postat av: Björn

Jag har ätit älgburgare. De var förståss inte lika gott som vanliga ordinarie hamburgare,men det gick att äta iaf..



2011-02-05 @ 14:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0