välkommen tillbaka .

De va inte igår man hade träningsvärk sist nej :) Haha sist va DAGARNA efter Flyersträningen då jag fick spela ute och inte stå i mål. Då var jag mer död än levande efter :)


Men de är skönt med lagom träningsvärk :)
Borde ut och gå nu. Springa blir de nog inte!

Men jag är stentrött. Dessutom vet jag inte om jag håller på att bli förkyld IGEN! För jag har blåsor i munnen och nyser..

Vill INTE!!



Lite frisk luft gör susen!


Avskyr när de är kallt och mina läppar blir torra. Men nu är dom bara inte torra utan skinnet ramlar av hela tiden och mina läppar blöder.. Skit ont.. Har ca ett kilo idominsalva på nu och sov med de i natt!

Kanske någon som har ett mirakeltips för extremt torra läppar??

Har idomin, läppsyl och försvarets hudsalva.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe tack :) Var Madde som tog det kortet :P.

Ja skolan var det jag ville göra, men får hitta något annat att göra så får jag plugga sen :). Allt är bra med oss.. Hur är det med dej? Snart kommer du hem väl? :D Puss

2011-02-12 @ 18:22:42
URL: http://rebeccapettersson.eeazy.se
Postat av: M

testa att lätt borsta läpparna med blöt tandborste för att få bort död hud, sen smörjer du in läpparna med en fet salva. Works for me :P PUSS

2011-02-13 @ 08:26:10
Postat av: tess

Vaselin! dundermedel mot torra läppar!

2011-02-13 @ 17:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0