ajsing .

ajsing bajsing lilla katt..

Skulle ju sova för hundra år sedan..

MEN självklart somnade jag på soffan förut... Måste varit sjukt trött. Minns liksom inte att jag somnade, sen när jag vaknade var jag heeelt förvirrad..


Igår på jobbet sprack mina älskade Lindex jeans i baken... Faan. De va inte lite heller.. Tur de va efter stägning.. Aj vad vi skrattade.. Trude va så snäll att hon skjutsade hem mig.. De va lite kallt om rumpan :) Dom va ju så sköna, men kvalitén va ju skit som sagt.


Naj göra ett försök att sova lite..


Förra inlägget var inte meningen att jag skulle publicera, men vafan... Ja pallar inte ha de i min hjärna hela tiden...
Inte för att de hjälper så jävla mycket att blogga om det.... För stunden, jaaa.. Men nu då?? Precis samma som innan! Najj huu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0