Danspartner .

jo så att jo då!

De där med två dagar i veckan förhållande. Björn kommenterade "Hmm" och är nyfiken på vad de där hum betyder?

Alltså jag skrev bare en liten tanke som kom upp, de är ju sant ju, OM man inte har ork till att ge och ta utan bara ena delen, då ska man inte vara i ett förhållande heller. Tycker inte jag iaf!
För då kan de inte vara ett bra förhållande!?


Iaf. Idag började en ny tjej på jobbet (Siren,fattar fortfarande inte hur man utalar de) Hon ville ta så många (alla) mina vakter/jobbpass i mars (då jag ska hem) Så himla gulligt!! Har frågat några andra oxå, fall om hon inte kan alla dagar!

Så de löser sig nog :)

Ska då bara hitta en danspartner till Hela hallen gungar! Någon frivillig? :)

De är inte tjejen i brevet som är på bilden, den är googlad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0