ihhh .

Ni vet ju att jag har en sådan där snyggaste kändisarna lista :) I knoooow, vissa tycker de är knäppt!

Men de började faktiskt med att mina kära systrar och kusin/er mixtrade med detta, och jag var med på ett hörn..

MEN nu har de bivit så att jag hittat en till för listan, eller jag har inte hittat honom nu, de var ca tusen år tillbaka, men de är först för ett tag sen jag visste vem han var och vågar säga detta: En av mina "världens snyggaste killar" är GOTLÄNNING!!

Alltså han har ett så charmigt leende att man nästan smälter när man ser det.. Han är lång och helt enkelt jävla skit snygg!!

När jag möter honom vågar knappt titta på honom för då tror jag han ska läsa mina tankar.. HAHA*

Undra hur de skulle vara att möta Johnny Depp eller Alexander Skarsgård då.... Sjunka genom jorden eller?


Guuuud vilket mysigt inlägg, har ni någon snygging ni spanar på då och då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0