. inte fri

Eller jo de var jag, men sen gick jag ner på jobbet en sväng! Och då fick jag jobba sista timmen (städtimmen).
En timme med pengar, de va värt.

Men blir så trött på att folk som SKA jobba BLIR sura för ATT de TROTT att de skulle sluta tidigare.. Hatar när folk låter de gå ut över andra.. Sluta sura, de förstör för både de som jobbar och kunderna..

Vi har liksom haft smma rutiner i hundra år nu. De två som började senast på kvällen, de jobbar helt ut på kvällarna..

Vad är de som är så svårt med de?
Så har de alltid varit..


Jaja, ganska ointressant inlägg, men mina fingrar ville skriva de..


90210 är juu bara sååå spännande nu.. Måste kolla lite till innan jag ska sussa!

Naj.. Kanske de kanske


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja de är skönt att ha dom i förrådet :P. Tack, skall verkligen kämpa på med skolan nu men känns mycket roliger nu :). Och du är duktig som bor så långt ifrån din familj och vänner och kämpar på med jobbet. :)<3Kram

2011-01-22 @ 08:53:57
URL: http://rebeccapettersson.eeazy.se
Postat av: Louise

Jo de förstår jag!! :) Har Casper de rummet som sitt rum nu eller?



Skönt, är de tre år du kommer gå nu med??



Ja nu ha rman hemlängtan som tusan, men i mars kommer jag hem en sväng :) Kraam

2011-01-22 @ 16:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0