okej .

Skypade med min kära familj idag!
Christine visar en bild genom camen från sin mobil på bebisen, ser inte så mkt.
Jag frågar Alex om den är söt.
Alex svarar: Ja men varför ligger den på en massa hår?
Jag: Va? Vadå?
Alex: Ja varför ligger den på massa hår, Johans hår!? (Så drar han ner sin StarWars t-shirt och försöker visa sitt "hår på bröstet".

Älskade ungar. Underbara unge.


Idag har de varit en bra dag på jobbet.. Quiz..
Jag jobbade ut för Christer. Nice me mer pengar ;)
Sen gick jag med Gro och Ole till Cementen och tog en Cola :)
Träffade Siren och hennes vän där!

MYCKET bra avslutning på kvällen.

Nu sitter jag och käka världen suraste mûsli med yoghurt. Mummsigt!

YEEEES de har kommit ut ett avsnitt till av 90210 :) undrar ni vad jag ska göra nu?? ;)

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0