ont .

Att ha ont i nacke och rygg är fan inte kul.. Och när man blir förkyld blir de inte direkt bättre.. Ajjj...


Avis på alla som var på Team Sportia cup i helgen.. Okej jag är inte avis på Johnny som skulle ha skadat sig som fan.. Ajjjj.. Tur i oturen att de inte var skada på skelettet..  Men ajjj va de lät som om de skulle göra jävligt ont att skära upp hela knäet på en knäckt ribbstol. Om de nu va så de gick till. Ja ni vet Gotland. Där vet alla ALLT tror man..



Har inte så mkt att skriva känner jag...
Ska nog burra ner mig under täcket, för de är så kallt här inne..
Sen ska man på personalmöte klockan sju..

Borde lägga in alla bilder på datorn fårn min externa hårddisk, så jag kan lägga ut lite bilder här..


Önskar jag hittar lika sköna shorts som dessa från HM till sommaren. Mina blev ju missfärgade förra sommaren. Så hade inte skadat med ett par till (dom kommer ju va till användning hela nästa år hoppas jag)
Ner och köpa en lott sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0