zzZzz .

Dags att hoppa i lopplodan.

Jobbade kväll ikväll (15-21) sen kom Sandra och bytte av mig och ska jobb natt!
I morrn ska jag jobba 7-14 och sen till syrran som flyttar på fredag :'(


Midsommar helgen var jätte bra :)
I fredags jobbade jag till två sen körde Anna ut mig (hon hade gjort världens finaste krans till mig) VILKEN PINGLA. TACK <3

Kom ut till Linda och Anders i källunge och hade de super trevligt.

På lördagen gjorde jag klart smöggan till syrran och sen komma massa folk och vi åt och vi drack :)
Sen blev de Munken, jätte trevligt :)


Men nu är jag så trött att jag inte vet vad jag skriver.

Sov gott


Midsommar i Linda och Anders åker


Kommentarer
Postat av: skofetischist

Vet inte om det är något du vill uppmärksamma på din blogg men…



Se det som en kul grej. Det har korats vilka låtar som är bäst i världen. Vilka filmer som ligger i topp. Vilka böcker man ska läsa. Nu tänkte vi kora världens 100 vackraste klackar på http://www.skofetischist.com!



Kika gärna in hos oss och skriv gärna en rad om det hos dig!

2011-07-16 @ 15:24:07
URL: http://skofetischist.com
Postat av: Anna B

Nu får du ta o uppdatera lite LP! :)

2011-07-16 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0